ליבה זה (לא?) לב העניין

שי גרינברג, פיזיותרפיסט מוערך מציין בדיוק את כל הדגשים שאני מלמדת אתכן בשיעורים שלי – 

 

1 אין צורך לחזק את שרירי הליבה – "אימון של שרירים אלה כלל אינו דומה לאמון של שרירים אחרים (שרירי התנועה ש.ב.) 3-4 תרגילים ממוקדים ישיגו את התוצאה הרצויה."

 

2 "אין צורך להעמיס משקל כבד כדי לחזק את שרירי הליבה- העדיפו דרגת קושי בינונית עד קלה. הדגש לא על חיזוקם אלא על התיזמון של פעולתם. " אני תמיד מדגישה : סנכרון = סינרגיה + תיזמון.

 

3 "המטרה היא שדפוס כיווץ (גיוס- ש.ב.) יעשה בסופו של דבר באופן אוטומטי."- נשמע מוכר?

 

4 "אין זה נכון לבודד את שרירי הליבה...שלבו את גיוס השרירים העמוקים בתרגילים מורכבים- איך?- הקפידו לשמור על יציבות האגן והגב במהלך תרגילי כוח. ..הקפידו לשמור את קו הכתפיים מקביל לקרקע והמנעו מגילגולי אגן. למשל בזמן כפיפת ברכיים בעמידת פסיעה לפנים.

 

נשמע לך הגיוני?

אולי את בכלל לא מבינה על מה מדובר?

אני מזמינה אותך לאימוני הידוק הגוף – FUSION FITNESS המשלבים את כל שרירי הגוף בתיזמון מדוייק לקבלת מקסימום תוצאות מכל תרגיל:

 

1 חיזוק שרירי הגוף ופיסולם לצללית מהודקת וזקופה.

 

2 חיזוק המודעות לגיוס שרירי הליבה

 

3 הנחיות לשימוש יומיומי והפיכת התרגיל לתבנית תנועתית, שמונעת כאבי גב ועמסים מיותרים על הגוף.

 

 לפרטים

להרשמה

 

 

 

 הכתבה המקורית מאתר

http://www.physiolife.co.il/archives/2033

 

ליבה של הטעות  על ידי: שי גרינברג 11/06/2017

 

הטרנד של חיזוק שרירי הליבה סוחף  מתאמנים רבים, שמשקיעים באימון שרירים אלה זמן ומאמץ רבים, אך לא בטוח שהתרגול שהם עושים באמת מתאים למטרות שלהם.

מה הן הטעויות העיקריות של תרגול שרירי הליבה וכיצד לעשות זאת נכון? 

 

 

 

 

 

 

 

 

ליבה זה (לא?) לב העניין