איך לאסוף את הבטן ו...להמשיך לנשום- גם בהריון.

 

המאמר התפרסם באתר של אבישג ארבל - maternity

ובאתר - mamaleidig 

 

לסרטון המלא ביוטיוב

 

 

הבטן שלך נראית שמוטה כשקלטת את דמותך במראה או בהשתקפות בחלון ראווה ברחוב ?

מיהרת להכניס אותה פנימה, אבל... כמה דקות אחר כך היא שוב נשמטת ?

 

 אולי, כשאת מחזיקה אותה חזק "בפנים" אבל לא מצליחה לנשום?

 

 

 

 

זה הרי לא הגיוני.

משהו שאת עושה כנראה לא מדוייק. אפילו אם את מתאמנת ועושה תרגילי בטן, המון תרגילי בטן- היא עדיין שמוטה.

ואם את בהריון? הכובד שלה לוחץ באזור הבטן התחתונה ואולי את אפילו מרגישה בשבועות מתקדמים שהראש של הבייבי שלך ממש למטה בין הרגליים?? את מבינה עכשיו, שכשהבטן שמוטה לפנים גם הגב התחתון קורס יחד איתה.

 

 

 

 

 

אז .. בואי ללמוד ולתרגל איך נכון לאסוף את הבטן ולהמשיך לנשום...גם בהריון

נפחי בלון והניחי כף יד על הבטן בין 2 עצמות האגן הקדמיות (A.S.I.S) האם הבטן נדחפה החוצה כשנשפת בכוח? זה סימן שהלחץ התוך בטני שנוצר נדחף כלפי מטה (לבטן התחתונה וקרקעית האגן) בגלל זה את עלולה להרגיש טיפה בורחת כשאת צוחקת או מרימה חפצים כבדים למשל).כדי לגייס את הבטן פנימה אל תנסי יותר להכניס אותה, אלא סגרי את שרירי קרקעית האגן בתנועת התאפקות והרמה. זה כבר ישלח איתות לבטן להצטרף באיסוף עדין כמו עצימת עפעף. דמייני תנועת ריצ'רץ ' נסגר מעצם הזנב, בין הרגליים עד לקו שבין עצמות האגן . וזהו. עצרי שם

 

 

 

אל תמשכי מעל הטבור פנימה. זה מפעיל את השרירים שלוחצים על הסרעפת ומפריעים לך לנשום.

 

 

 

 

בהריון הנשימה הגבוהה מתאפשרת בעזרת הרלקסין (הורמון מרכך רצועות ורקמות חיבור. ) הצלעות התחתונות יזוזו כלפי חוץ כך שהן אפילו יעזרו לך לכוון את הנשימה לכיוון הגב העליון.

 

 

 

תרגלי , תרגלי ושוב תרגלי . הגוף יבנה אמון בתבנית התנועה החדשה ויאמץ אותה באופן אוטומטי.
אחרי הלידה , הצלעות עדיין ירחפו כלפי חוץ , זה הזמן לתרגילי הידוק לפי "קוד רצפת האגן".
*  https://youtu.be/bI7RuANoc4I
לסרטון תירגול בסיסי של שרירי פירמידת התמיכה (בשכיבה על הצד) 

לקריאה נוספת והסבר על קוד רצפת האגן והפעלת מרכז הכוח שלך 

 

 

אני מאמינה בהפצת ידע והעצמה נשית - בלי מרכאות

לכן אני דואגת לפרסם כתבות שכאלה ברחבי האינטרנט:

 

מאמאליידיג 

 

 

איך לאסוף את הבטן ולהמשיך לנשום ...גם בהריון