CORE-PILATES

לאחר לידה (גם התינוקות מוזמנים)

 

כושר נשי לאחר לידה

חיבור מחדש לגוף וחזרה מבוקרת לכושר.

רצף התרגילים, שפיתחתי עבורך מניסיון של 15 שנים, יסייע לך בהידוק הבטן וחגורת האגן. 

תוכלי לשוב ולחטב את גופך בלי לגרום לנזקים מיותרים. 

והתינוק שלך? הוא לא יפריע – להיפך! 

ואם תרצי להניק בזמן השיעור, תקבלי תרגילים מצוינים לתנוחות הנקה שונות – ו...גם לתנוחות "על הידיים".​

 

משך האימון 55 דקות.

 

 

 למי מיועד השיעור

נשים 4 שבועות לאחר לידה

 

  • הפעילות בשיעור

 איזה  כיף לחזור להתאמן לאחר הלידה: להתרווח ולנוח על מזרון קריר, על הגב, כשלידך מנמנמ\ת הבייבי שלך. את מותחת מותניים וגב.

בזמן שאת מתרגלת את הידוק הבטן, יד קטנטנה מונחת עליך – יד תינוקית מתוקה. אה, זה הבן של השכנה, שמתאמנת על המזרון שלצידך!

מכאן, את עוברת לתרגיל חיזוק לישבן – המון דיוק, אבל גם המון חיזוק. בשכיבה על הצד, אוזן אחת שלך מקשיבה לי –אני מדריכה אותך בהנחיות מדויקות. האוזן השנייה מחייכת לקול המלמול של הקטנטונת שמחייכת ממול. גם היא שוכבת על הגב, על סדין או חיתול בד נעים. כן, כל זה אפשרי. בואי ותראי.


*לפני תחילת הפעילות, מומלץ מאוד להשתתף בסדנת "קוד רצפת האגן- הידוק הבטן וחגורת האגן"  כדי לוודא שאת פועלת נכון בזמן התרגיל ונמנעת מעומסים שעלולים לגרום לפציעות מיותרות.

 

  • איפה ומתי?

ימי ראשון ורביעי ב10:00.  

המרכז החדש

דוב הוז 16 תל אביב הרשמה 052-827-0123

 

ימי שלישי 11:45,  10:45- (שני שיעורים )- PLAYDATE נמל תל אביב

03-7907722

 

ימי חמישי 10:30 בית תמי שנקין תל אביב

 

 להרשמה

 

 

מעניין אותך לנסות אירובי מחטב?

 

ריקוד עם מנשאים?

 

בואי לחזק ולחטב את גופך לאחר הלידה

בדגש על הידוק הבטן וחגורת האגן