בואי להתאמן

(עם הבייבי) לאחר לידה

 

   

אימונים, שיעורים וסדנאות

לנשים לאחר לידה​

**כמובן שגם התינוקות מוזמנים

 זה לא סוד שלפעילות גופנית לאחר הלידה יש השפעה גדולה על מצבך הגופני והנפשי גם יחד.

 

"אבל לא התעמלתי אפילו לפני ההריון!" – אז מה? על אחת כמה וכמה: גם אם לא התעמלת כלל במהלך ההיריון, חשוב שתתחילי בשיקום הגוף מיד לאחר הלידה.

הימים הראשונים לאחר הלידה מלווים באתגרים לא מעטים: העיסוק סביב התינוק, המתח וחוסר שעות השינה. לפעמים מתלווה לכל אלה גם תחושה של אבדן שליטה כוללת על הגוף, על החיים, על התפקוד, על ההרגלים... ועל מה לא?

חזרה הדרגתית לפעילות גופנית תאפשר לך להשיב לעצמך אט אט את תחושת השליטה על הגוף ועל שאר תחומי החיים.

 קראי עוד על הנחיות לחזרה לכושר לאחר לידה

 

כן גם בתקופת משכב לידה (6 שבועות לאחר הלידה) אפשר (ומומלץ) לשפר מודעות לשרירי קרקעית האגן באיטיות ומתוך קשב.

 

 

גלי מחדש את מרכז הכוח שלך

 

 

שיעורים קבועים:

 

***אימוני CORE Pilates לאחר לידה (גם התינוקות מוזמנים)
 
ימי ראשון ורביעי 10:00-11:00
המרכז החדש
דוב הוז 16 ת"א

 

 

ימי שלישי 10:45 , 11:45 (שני שיעורים )

 

פליידייט , נמל תל אביב

03-9707722

 

 

 

ימי חמישי 10:30-11:30

בית תמי

כושר נשי לאחר לידה עם תינוקות

 


 
***אימוני אירובי - אינטרוולים מאתגרים בפארק (עם עגלות או מנשאים) 

חוזרות להתאמן בחוץ באוקטובר

 

בינתיים יתקיימו בשעות אלה אימוני פילאטיס להידוק בטן וחגורת האגן 
 
 

 


ימי שישי 09:00-10:00
נפגשות בפארק הירקון (מתחת לגשר אבן גבירול)
 

 

 

•    הצטרפי לשיעורים – לפי מערכת השעות הקבועה 

 

•    הצטרפי לסדנאות – בתיאום ובהרשמה מראש 

 

 

סדנאות מיוחדות בשבילך (גם התינוקות מוזמנים):


***סדנה להידוק הבטן וחגורת האגן לפי  "קוד רצפת האגן"
(גם התינוקות מוזמנים) 

 
רוצה להחזיר את השליטה לחייך? ללמוד איך להכניס את הבטן ולנשום עם בטן אסופה? רוצה לדעת איך להקל על הכאבים בגב התחתון, במפרקי הירכיים והאגן?
בואי ללמוד איך להמנע מדלקת "אגודל האמהת" ואיך לטפל בה. כמובן שנדבר גם על הרמת התינוק, מנשאים, עגלות ועוד.
בסדנה בת ארבעה מפגשים תקבלי כלים והנחיות מדויקות להתגייסות שרירי הליבה בעמידה, ישיבה, הליכה ותנועה.    
ארבעה מפגשים X שעה ורבע

בנוסף, תקבלי סרטון של 20 דקות תרגילים מעולים שישמש אותך גם בבית.

 

 

 


 
***DRUMS ALIVE

 

ריקוד\ תיפוף  סוחף ושורף 
סדנה מומלצת לאחר לידה (מכיוון שהפעילות האינטנסיבית אינה מעמיסה על קרקעית האגן): תיפוף סוער וריקוד שבטי אמיתי - Tribal DANCE , בסדנת כושר אירובי מחטב בקצב אורבני שאי אפשר לעמוד בפניו... תרתי משמע!    
מפגש חד פעמי של שעה וחצי.

 

 


 
 ***איך להרדים תינוק ולחטב את הגוף תוך כדי...

 

בואי ללמוד את התנוחות, התנועות והתרגילים שתוכלי לעשות בזמן שהתינוק עלייך ובכל זאת לנצל את הזמן כדי לחטב ירכיים ישבן, זרועות.
בזמן שאת מנדנדת, מרגיעה ומתנועעת תוכלי לעשות זאת ביעילות כפולה:
גם להרגיע את הבייבי בעזרת עקרונות תנועה המתאימים לזה (רקיעות מסויימות וניעות בקצב המתאים לתינוק הפרטי שלך)
וגם
להזיז ולהניע את גופך בעזרת עקרונות תנועה שמחזקים את שרירייך.
בואי ללמוד איך להקל על כאבי הגב העליון והתחתון בעזרת גיוס שרירי הליבה.

 

תלמידות משתפות: