בואי ללמוד איך לנצל את הזמן

כשהתינוק "על הידיים" ו...לחזק את הגוף

 

 

 

בואי ללמוד את התנוחות, התנועות והתרגילים שתוכלי לעשות בזמן שהתינוק עלייך ובכל זאת לנצל את הזמן כדי לחטב ירכיים ישבן, זרועות.

 

בואי ללמוד איך להקל על כאבי הגב העליון והתחתון בעזרת גיוס שרירי הליבה.​

 

בזמן שאת מנדנדת, מרגיעה ומתנועעת תוכלי לעשות זאת

ביעילות כפולה:

גם להרגיע את הבייבי בעזרת עקרונות תנועה המתאימים לזה (רקיעות מסויימות וניעות בקצב המתאים לתינוק הפרטי שלך)

וגם

לחזק ולחטב את גופך בעזרת תרגילים מיוחדים.

 

  • למי מיועדת הסדנה?

 

לאמהות לפחות 4 שבועות לאחר לידה . מומלץ להשתתף בסדנת הידוק בטן וחגורת האגן לפני תחילת הפעילות הגופנית.

 

 

  • הפעילות בסדנה

בעזרת מצגת שקופיות תכירי את שרירי הליבה ואיך נכון לגייס אותם ולמנוע עומסים מיותרים בגב העליון והתחתון.

תכירי ותתרגלי המון תרגילים עם הבייבי  (אם שלך ישן, תשאילי את התינוק של חברתך לכמה דקות)

תרגילי עמידה לחיזוק ירכיים.

נדנודי עגלה לחיזוק שרירי הבטן (!).

ישיבה על כדור וחיזוק שרירי הרגליים שלך.

תרגילים לחיזוק הזרועות והרפיית הכתפיים בזמן נשיאת התינוק על הידיים ועוד.

 

בנוסף, תכירי את תסמונת אגודל האמהות ,תלמדי איך אפשר להמנע מדלקת באזור כף היד ואיך לטפל בה.

 ** לסרטון קצרצר עם המון טיפים 

הסדנה הבאה - בית תמי תל אביב 

 

 

 

לפרטים והרשמה 

 

 

בואי ללמוד איך לנצל את הזמן