בואי להכיר את מרכז הכוח שלך- גיוס הליבה

 

   

 

סדנה להידוק הבטן וחגורת האגן
לפי "קוד רצפת האגן"​​

במיוחד לאחר לידה

רוצה להחזיר את השליטה לחייך?
רוצה לדעת איך להכניס את הבטן?
רוצה ללמוד איך לנשום עם בטן אסופה?
רוצה להקל על הכאבים בגב התחתון, במפרקי הירכיים והאגן?
רוצה להחזיר את היקף המותניים לקדמותו ?

 

בסדנת "הידוק הבטן וחגורת האגן" תקבלי הנחיות מדויקות להתגייסות שרירי הליבה בעמידה, ישיבה, הליכה ותנועה.

 

גם תרגילי כושר וחיזוק שאת מכירה, יקבלו מיקוד חדש ויותאמו לך אישית.

 

בארבע פגישות של שעה ורבע

  • תצטיידי בידע עשיר שיעזור לך "לדייק" את ההבנה הגופנית שלך.  תלמדי איך להדק בחזרה את עצמות האגן והצלעות התחתונות. 
  • תלמדי איך נכון להחזיק את הבייבי שלך בלי להעמיס על העורף והגב העליון בתנוחות הרדמה והנקה.
  • תוכלי גם ללמוד איך להמנע מדלקת "אגודל האמהת" ואיך לטפל בה. וכמובן שנדבר גם על הרמת התינוק, מנשאים, עגלות ועוד.
  • בנוסף,נדייק ונסביר את התרגילים, שתקבלי בסרטון - תרגילים שישמשו אותך גם בבית. נצלם סרטונים קצרים שעונים על שאלות שהתעוררו בזמן התרגול הביתי שלך.

 

  • למי מיועדת הסדנה?

הסדנה מיועדת  לנשים החל מחודש לאחר לידה (חשוב להתחיל בתירגול שרירי קרקעית האגן מיד לאחר לידה)

 

  • פירוט הפעילות בסדנה

 

במפגש הראשון: תלמדי איך להדק את הבטן ולהמשיך לנשום, תוך כדי תרגילי בטן הדרגתיים.

תכירי (בעזרת מצגת שקופיות) את שרירי הליבה ותלמדי לגייס נכון את שרירי פירמידת התמיכה שלך.

תלמדי  איך לעסות את שרירי הבטן והסרעפת לנשימה טובה ולשיפור מראה העור והשרירים בבטן.

תקבלי "שיעורי בית" - תירגול פשוט וחשוב לשיפור המודעות והשליטה בשרירי האגן והבטן. תוכלי לתרגל אותו בזמן הנקה, או שכיבה.


במפגש השני: תכירי (בעזרת מצגת שקופיות) את שרירי הרגליים ובמיוחד את השריר המיוחד שנקרא "מותן – כסל" (ilio-psoas ).

תתרגלי את הארכת השרירים ברגליים לשיפור תבנית היציבה שלך ותלמדי להשתמש בה בתרגילים לחיזוק הירכיים והישבן.

תלמדי איך לשפר את התנועתיות שלך בעמידה, צעידה, ישיבה (ואפילו בזמן הרמת התינוק מהעריסה, מעבר מישיבה על הרצפה ועליה לעמידה עם התינוק על הידיים), תוך כדי ביצוע תרגילי חיזוק לבטן ולשרירי הרגליים.
 

במפגש השלישי: נלמד על התאפקות, התרוקנות וכל מה שביניהן בעזרת "קוד רצפת האגן" ונבצע תרגילי חיזוק ירכיים פנימיות וישבן.

נדבר על לחץ תוך בטני שנוצר בזמן תנועה מאומצת (עיטוש, שיעול, הרמת התינוק ונשיאתו במנשא) ואיך יהיה לך נכון להתמודד איתו.

תתרגלי את שרירי הירך הפנימית ביחד עם שרירי הבטן ופירמידת התמיכה.

תחזרי על כל מה שלמדת ותרגלת במפגש הקודם והפעם בתנוחות מאתגרות יותר.

 

במפגש הרביעי: סרטון התרגילים יפעל ברקע- נדייק את ההנחיות ברמה האישית ונצלם את דרגת הקושי המתאימה לך אישית וההנחיות שעליך לבצע בזמן התירגול. תקבלי אליך גם את הסרטונים המצולמים בסדנה (כמובן) ותוכלי להתאמן בבית, אם לא תצליחי להגיע לאימוני התינוקות לאחר הסדנה 

 

הסדנה הקרובה- 

 

 לפרטים והרשמה

 

 

*  מדי שבועיים נפתחת קבוצה חדשה