מפגש מלמד:

איך להמשיך להתאמן בהריון

תרגילי-כושר וחיטוב מותאמים להריון-
מפגש חד פעמי אישי או קבוצתי.  שעתיים וחצי של מפגש אישי, במהלכו תכירי את המגבלות הגופניות הזמניות בתקופת ההריון, ואת הפתרונות בתרגילים מיוחדים המתאימים להריון.

תתרגלי את כל האפשרויות לתרגילי כושר בשיעורי הסטודיו, במקום התרגילים אותם לא מומלץ לבצע בשלבי  ההריון.  

רוצה להמשיך ולהתאמן בשיעורי הסטודיו, גם בהריון? להמשיך לתרגל יוגה, פילאטיס, חיטוב,TRX וגם fitball? 

 

גם אם את מרגישה שבשלב זה של ההריון את כבר לא יכולה לבצע חלק מהתרגילים (כי לא נוח לך, או שאת מעדיפה להימנע) – יש אלטרנטיבות מצוינות, אותן תכירי במפגש חד פעמי מעשי. 

כי אין סיבה להפסיק להתאמן דווקא עכשיו, כשגופך כל כך זקוק לך... ואת זקוקה לו!

 

  • למי מיועדת הסדנא?

לנשים החל משבוע 20 להריון

 

  • הפעילות בסדנה

במפגש בן שעתיים וחצי תכירי את האפשרויות המומלצות לך בהריון כדי להמשיך ולהשתתף בשיעורי הסטודיו. 

תלמדי את עקרונות התרגילים החלופיים המומלצים לך בשלבי ההריון השונים, ותתרגלי אותם.

בנוסף – תקבלי במתנה סרטון של 20 דקות לתרגול בבית, או לצורך "ריענון הזכרון" לתרגילים שנלמדו בסדנה.

 

  • איפה ומתי?

לינק לרשימת מתעדכנת של הסדנאות הקרובות

 

לפרטים ולהרשמה לסדנה [לינק]

 

בואי ללמוד איך להמשיך להתאמן בהריון