סדנת  Stretch Pilates 

 

בואי ללמוד איך לטפל בתופעות ההריון המטרידות: רובן נובעות מכך שהגוף משנה באופן בלתי מודע את תבנית היציבה שלו, ומנסה "לפצות" ביציבה לקויה על שינוי מרכז הכובד שלו.

 

יציבה לקויה מכבידה ומקשה על ההתנהלות היומיומית, ויחד עם עליית המשקל הבטני והיחלשות הרצועות- יוצרת עומסים כבדים ומתמשכים ואיתם כאבים באזורים כמו שונים בגוף, מהעורף ועד לכפות הרגליים.

 

במפגשי STRECH PILATES נתרגל מתיחות בשכיבה ובישיבה. נקל על הכאבים, ונלמד את סוד ההתכנסות, המסייע בלידה ולאחריה.

 

  • למי מיועדת הסדנא?

לנשים הרות בכל שלבי ההריון,( אם לא התאמנת לפני ההריון תתחילי  בשבוע 14,)

  • הפעילות בסדנה

התרגילים בסדנת STRECH PILATES הם פשוטים וניתנים לשיחזור ולתרגול עצמאי גם במהלך היום, ולא  רק בשיעורים.

 

בעזרת גומיות מיוחדות, מגבות אישיות וכדורוני גומי קטנים נעסה ונמתח את הגוף, כמו במסאז' אישי מעולה.

 

המפגש עצמו רך ונעים ומתאים מאוד לסוף היום ולסיום השבוע. כל מפגש מסתיים בעשר דקות שלמות המוקדשות לתרגול התכנסות: 

 

מהי התכנסות? 

ההתכנסות היא סוג של מדיטציה במהלך הלידה: היא מאפשרת ליולדת להפריש גלי אוקסיטוצין (הורמון האהבה) ולקדם את הלידה.

התכנסות יוצרת הפרדה מודעת בין שני תהליכי חשיבה עיקריים:

1) גלי המחשבות האוטומטיים – זו "רכבת המחשבות" המהירה המייצרת גלי ביתא ואדרנלין שעלולים לעכב את הלידה (בדיוק כפי שהם מפריעים להירדמות בלילה).

2) גלי המחשבות הנישאים באיטיות על גלי הנשימה המלאה, ומכוונים את הקשב לקול הפנימי אותו אנחנו מייצרות.

הנשימה היא העוגן המרכזי להתכנסות: נשימה מלאה וטובה ממתנת את קצב הלב ואת לחץ הדם . 

נשימה מודעת מאפשרת להתאים אליה את קצב המחשבות של הקול הפנימי, כך שיקדם הפרשת אוקסיטוצין – הורמון הלידה

טכניקת ההתכנסות מסייעת בהתמודדות עם הצירים, אבל לא רק איתם: היא משמשת כלי נפלא גם במצבים אחרים בהם אנחנו נדרשות לשקט, להכלה ולהרגעה עצמית, כשסביבנו ים סוער של התרחשויות.

 

קראי עוד על "התכנסות"

 

 

 להזמנת הסדנה בהפעלה אישית במקום העבודה או בארוע פרטי

 

 

לפרטים ולהרשמה לסדנה הקרובה

 

תלמידות משתפות:

 

 מתיחות נעימות

ומפנקות

 במיוחד בהריון