קוד רצפת האגן-  יציבה ותנועה

בהריון ובלידה

 

  

        סדנה להידוק הבטן וחגורת האגן

לפי "קוד רצפת האגן"​​

במיוחד להריון

 

*

רוצה להקל על הכאבים בגב התחתון, במפרקי הירכיים והאגן?

רוצה להצליח להתאפק, בלי לפחד להתפוצץ מצחוק ?

רוצה לשפר את היציבה והתנועה בהריון?

 

ההריון שלך מגביר את תחושת העומס, הכובד או תחושת המתיחה. בסדנה תלמדי אילו מהתחושות מאותתות על חולשה, אילו על כיווץ יתר ואיך לגייס נכון את שרירי קרקעית האגן והבטן ועדיין להמשיך לנשום ולהתנועע בחופשיות. 

 

 

 

שלושה מפגשים בני שעה וחצי כל אחד (אפשר להגיע למפגש בודד כי לכל מפגש נושא משלו)

 

למי מיועדת הסדנא?

נשים בכל שלבי ההריון

 

הפעילות בסדנה

 

במפגש הראשון

  • תכירי (בעזרת מצגת שקופיות) את שרירי הליבה ותלמדי לגייס נכון את שרירי פירמידת התמיכה שלך.
  • תקבלי "שיעורי בית" - תירגול פשוט וחשוב לשיפור המודעות והשליטה בשרירי האגן והבטן. התירגול הזה ילווה אותך לאורך ההריון ויקל על ההתמודדות עם עליית העומס התוך גופי.

      גם לאחר הלידה תוכלי להעזר באותו תרגול בדיוק כדי לזרז את הידוק           שרירי פירמידת התמיכה. 

  • תכירי תבניות נשימה שונות (בטנית, צלעית, חזית) ותתאימי לעצמך תבנית שמאפשרת לך לנשום נכון בנשימות מרעננות גם כשהבטן שלך אסופה ומהודקת. תלמדי לנשום נכון כדי להקל על התקפי הצרבת.
  • תחזקי בעזרת רצף  תרגילים את שרירי הבטן תוך כדי איסוף והידוק הבטן. תתרגלי את ההתגייסות העדינה של שרירי פירמידת התמיכה לבניית מרכז הכוח שלך . 

במפגש השני

  • תכירי (בעזרת מצגת שקופיות) את שרירי הרגליים ובמיוחד את השריר המיוחד שנקרא "מותן – כסל" (ilio-psoas ). תתרגלי את הארכת השרירים ברגליים לשיפור תבנית היציבה שלך ותלמדי להשתמש בה בתרגילים לחיזוק הירכיים והישבן.
  • תביני איך אפשר לעלות ולרדת נכון במדרגות, איך כדאי לסחוב את השקיות והתיקים שאת נושאת,
  • תלמדי מהי ישיבה אקטיבית ואיך להתמודד עם כאבי העורף, הגב העליון והתחתון בעזרת   Grounding & Narrowing.
  • תחזרי על כל מה שלמדת ותרגלת במפגש הקודם והפעם בתנוחות מאתגרות יותר.

במפגש השלישי

  • תכירי בעזרת מצגת שקופיות טכניקות רצויות להתאפקות, התרוקנות ו...כל מה שביניהן. 
  • נדבר על לחץ תוך בטני שנוצר בזמן תנועה מאומצת (עיטוש, שיעול, הרמת חפצים כבדים ) ואיך יהיה לך נכון להתמודד איתו. נתרגל את שרירי הירך הפנימית ביחד עם שרירי הבטן ופירמידת התמיכה
  • תחזרי על כל מה שלמדת ותרגלת במפגש הקודם והפעם בתנוחות מאתגרות יותר.

 

 

לפרטים והרשמה לסדנה הקרובה

 

 

להזמנת הסדנה בהפעלה אישית במקום העבודה או בארוע פרטי

 

 

תלמידות משתפות:​