​מה זה Core-Pilates ?

ולמה כדאי לך במיוחד להתעמל איתי

 

 

שיטתו של ג'וזף פילאטיס העלתה את חשיבות המודעות לדיוק הביצוע בזמן התרגיל. 
בשיעורים שלי, אני משלבת תרגילים מרפרטואר הפילאטיס, היוגה, הקלנטיקס  והבלט הקלאסי

 

לאורך השיעור ההנחיה שלי מכוונת אותך לשים לב לא רק לשרירי המתחזק, אלא גם למערך השרירים המייצב אותך בתנוחה המאתגרת. ההתאמה האישית מכוונת לשינויים שאת מביאה איתך מדי שיעור
   חשוב לדעת, שגם אם, למשל, תבואי לשיעור במהלך המחזור החודשי באנרגיה נמוכה (הרי יש לנו את הימים האלה), התרגילים שתעשי (בדרגת קושי נמוכה המתאימה לך ) יתַרגלו באופן מדויק יותר את מערכת התמיכה. ההבנות והתובנות הללו ישמשו אותך בשיעור הבא ותוכלי להעלות את דרגת הקושי ולהפתיע את עצמך

 

  למי מיועדים השיעורים*** 
לנשים שרוצות להרגיש ולהיראות טוב יותר: מהודקות יותר, זקופות יותר, גמישות ותנועתיות יותר
 

הפעילות בשיעורים ***
רצף תרגילים שמאתגר אותך בכל שיעור בעזרת אביזר "קטן" אחר – כדור,  כדור פיזיו גדול,גומייה, משקולות והשילובים ביניהם. המוזיקה השקטה תעזור לך להיכנס לקשב פנימי - לא רק לשרירים אלא גם לנשימה, להרפיית אזורים תפוסים ולגיוס עדין של שרירי העומק

 

 לשיעורים בתל אביב: 

 

 


 

 

 

 

הסבר קצר

מה זה

Core - Pilates