אימונים פרטיים

Core - pilates

להריון והכנה ללידה

בזמן ההיריון, יותר מתמיד, חשוב להקפיד על פעילות גופנית נכונה וקבועה: התירגול הקבוע מסייע לשמירה על יציבה טובה יותר, להכנת הגוף ללידה וגם... משפיע (מאד!) על מצב הרוח.
בשיעורי CORE PILATES נתמקד בכאן ובעכשיו, ונתכונן לאחר כך!

בזמן ההריון, יותר מתמיד, חשוב להקפיד על פעילות גופנית נכונה וקבועה: היציבה מאותגרת בגלל שינוי בגמישות הרצועות, (הודות להורמון ה"רלקסין"), והעלייה במשקל הבטן. 

 

הדרכה של מאות נשים בחודשי ההריון לימדה אותי ואותן, שליווי צמוד בתחום הגופני מעלה את הסיכוי להימנע מכאבים שונים במהלך ההריון.

התירגול הקבוע מסייע לשמירה על יציבה טובה יותר, להכנת הגוף ללידה וגם... משפיע (מאד!) על מצב הרוח.

 

בשיעורי CORE PILATES נתמקד בכאן ובעכשיו, ונתכונן לאחר כך: הודות להיכרות האישית בינינו במהלך ההריון שלך, תקבלי תרגילים והנחיות שיקלו עליך לעבור את חודשי ההריון בקלות, בקלילות ובשמחה. 

 

כל תנוחה, כל תרגיל  הם גם הכנה ללידה (אני דולה ומדריכת הכנה ללידה מוסמכת) אני מלווה את התרגילים בהסברים כדי  שתנועות ותנוחות יישמרו בזיכרון התנועתי שלך וישמשו אותך ביום הלידה.    

שמירה על יציבה טובה בהיריון מאפשרת לסנכרן את פעולת הנשימה עם התגייסות שרירי הליבה, תוך עלייה הדרגתית בדרגות הקושי וחיזוק השרירים.    

בשיעורים  נתרגל גם תנועות היכולות לסייע במהלך הלידה עצמה, כמו תנועות להנעת מפרקי הירך והאגן לצורך הזרמת דם ושחרור אזורים אלה. 

הזיכרון התנועתי הנרכש במסגרת השיעורים יישמר בגופך והוא עשוי לסייע לך בזמן הלידה באופן יעיל ופרודוקטיבי, אפילו יותר מאשר הזיכרון הקוגניטיבי.    

  • למי מיועדים  השיעורים?

לנשים הרות בכל שלבי ההריון.

 

  • הפעילות בשיעורים:

במהלך השיעורים נשים דגש רב על חיזוק וגיוס שרירי מרכז הגוף ( קרקעית האגן, שרירי הבטן והגב עמוקים) בשילוב עם נשימה כהכנה לפני ביצוע כל תרגיל. כדי לסייע לגוף לתפקד ולהתמודד טוב יותר עם המטלות והעומסים בחיי היומיום.

 

ניעזר ב-FIT BALL לביצוע תרגילים רבים. בזמן התרגול נלמד כיצד להתחבר לנשימה כחלק בלתי נפרד מהתרגול, ונפתח מודעות ליציבה נכונה. נתפנק בהנעה ובשחרור המפרקים, הגברת זרימת הדם ושחרור ממתחים.

 

בשיעור נבצע תרגילים במגוון מנחים: נתרגל שיווי משקל בעמידה, תרגילים עם הכדור כנגד קיר, עמידת 6, שכיבה על הצד ועוד.ניעזר בכדור, במשקולות ובגומיות - המדגישים הכוונות מיוחדות לשרירים.

 

ההנחיה בשיעורים היא ברורה מאד, בהירה ו"בגובה העיניים", כך שכל אחת תוכל להבין, להתחבר ולהתקדם בקצב שלה. נסיים כל שיעור בהרפיה מונחית המלווה בנשימה, דמיון מודרך ומוסיקה נעימה ומשחררת את הגוף והנפש.

 

חשוב לדעת: 

בשיעורים כל תרגיל וכל תנוחה מכילים 3 שכבות של ידע:

 

1-     חיזוק שרירי קרקעית אגן על ידי תרגול "קוד רצפת האגן "

2-      הכנה ללידה על ידי הסברים שמלווים תנועות ותנוחות שיישמרו

בזיכרון התנועתי שלך . 

3-     חיזוק שרירים וחיטוב הגוף לקבלת גוף מדהים גם בזמן ההריון.

 

    

    

לפרטים ולהרשמה 

 

 

 

:​תלמידות משתפות

 

הי שולי,


אשמח לקבל את ההנחיות לגבי עיסוי פירנאום וכן לגבי התרגיל להיפוך התינוקת.


הרבה הרבה תודה על הטיפים המועילים,  ובכלל על השיעורים שלך שמוציאים אותי לסוף השבוע במצב -רוח מרומם. 
מיה.

 

בשיעורי CORE PILATES נתמקד בכאן ובעכשיו, ונתכונן לאחר כך!